Ti-ai dori sa ai mai mult succes in cautarea clientilor? Vei avea daca nu ti se va intampla sa cazi intr-una din urmatoarele capcane. 1. Pare vanzarea sa semene de multe ori cu cersitul? Deseori, agentii de vanzari nu reusesc sa priveasca timpul petrecut cu potentialul client ca pe un interviu de pe urma caruia isi pot da seama daca potentialul client este interesat sa faca afaceri cu compania lor. In loc sa puna intrebarile care pot stabili daca potentialul client poate fi adus la nivelul de client, agentii de vanzari se trezesc de multe ori sperand ... dorind ... si chiar cersind ocazia “doar de a-mi prezenta produsele” si poate de a incheia un contract. Puneti-va mai degraba in situatia unui doctor. Un medic isi consulta cu atentie pacientul inainte de oferi o recomandare, utilizand instrumente variate pentru a realiza consultatia. In vanzari, intrebarile sunt instrumentele pentru a realiza o consultatie calificata a potentialului client. 2. Vorbesti prea mult ? Agentii de
Tutorial util pentru tine! Informatii de interes general. Citeste si da mai departe.