căută pe blog

Se încarcă...

Serviciul Relatii cu Clientii – legatura rapida cu un operator


Vodafone 
Pentru a evita sa stai  cu orele prin meniurile de la Vodafone iata scurtatura pentru a intra rapid in legatura cu un reprezentant:
Formeaza *222 iar apoi scurtatura 1210, din pacate vodafone schimba aceasta scurtatura, de aceea va spun ca merge azi.
sau daca te intereseaza
Suni la *222, iar dupa ce ti se raspunde, formezi:
130301 pentru telefonie mobil?
130302 pentru MMS
130303 pentru servicii Internet.
Exista si numarul de telefon de la sediul Vodafone: 0372-021000 [?i fax 0372-021413].
De mentionat ca cei de la Vodafone au si un serviciu express sau premium conta unei taxe de 39 eurocenti.
*555 – serviciul expres prin care clientii Vodafone pot contacta Departamentul de Relatii cu Clientii*555 este serviciul expres de Relatii cu Clientii pe care utilizatorii Vodafone persoane fizice il pot folosi pentru a intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv. Serviciul expres de relatii cu clientii este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00. Clientii Vodafone beneficiaza de un tarif promotional pentru utilizarea serviciului expres de relatii cu clientii, de 39 eurocenti / apel, TVA inclus.
Clientii Vodafone vor continua sa aiba la dispozitie numarul gratuit *222, care, incepand din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 22:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00.
„In plus fata de serviciul *222, clientii nostri au acum la dispozitie un nou serviciu alternativ care ofera acces direct catre consultantii Vodafone, fara a mai trece prin meniul interactiv. Incepand de astazi, clientii nostri pot alege serviciul expres de relatii cu clientii, la tariful promotional de 39 de eurocenti, tarif unic, indiferent de durata apelului. Serviciul *222 va continua sa functioneze la aceiasi parametri de calitate si timp de raspuns ca si pana in prezent”, a spus Andreea Stanescu, Senior Director Customer Operations Vodafone Romania.
Pentru situatii de urgenta – cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului – care se produc in afara orelor de lucru ale serviciilor de relatii cu clientii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, urmatoarele numere:
- *228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone
- numarul lung 037202 2258, gratuit daca se suna din reteaua Vodafone si taxat ca un apel obisnuit daca se suna din alte retele.
In perioada sarbatorilor legale, clientii Vodafone au la dispozitie numerele pentru situatii de urgenta specificate mai sus.
Pentru clientii persoane juridice, Vodafone pune la dispozitia titularilor de contract numarul *221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, intre 08:00-22:00, iar in weekend si sarbatorile legale, intre 08:00-18:00.
Orange 
Apelati Serviciul Relatii cu Clientii PrePay– Orange la numarul 444
Apasati succesiv, insa numai dupa schimbarea meniului vocal , urmatoarele taste: 1 – 8- 0
1 – este limba aleasa, in cazul de fata – limba românã;
8 – Portabilitate ;
0 – intri in legatura cu un operator Orange.
Apelati Serviciul Relatii cu Clientii Abonament– Orange la numarul 411
Apasati succesiv, insa numai dupa schimbarea meniului vocal , urmatoarele taste: 1 – 2- 1 – 0 iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti. Spor!
Dar ATENTIE, incepand cu cel de-al treilea apel si numai in cazul in care clientul ia legatura cu un operator uman, serviciul se taxeaza cu 0.55 EUR pe apel fara TVA sau 0,6545 euro/apel cu TVA inclus.
Iara raspunsul celor de la Orange in legatura cu scurtaturile de meniu pentru serviciul relatii cu clientii
“Referitor la situatia prezentata, serviciul PrePay este conceput pentru a veni in intampinarea dorintelor clientilor, de aceea meniul interactiv este creat tocmai pentru a facilita accesul dumneavoastra la o serie de informatii utile.
Astfel, ramura de transfer la un operator este in continuare functionala la numarul 444 al Serviciului Clienti Orange PrePay (in continuare gratuit in limita a doua apeluri pe luna, incepand cu cel de-al treilea apel si numai in cazul in care clientul ia legatura cu un operator uman, serviciul se taxeaza cu 0.55 EUR pe apel fara TVA sau 0,6545 euro/apel cu TVA inclus).
Consider util sa va reamintesc faptul ca sectiunea dorita poate fi accesata daca veti asculta in intregime toate informatiile furnizate in cadrul meniului interactiv, urmarind pas cu pas ramurile ce contin informatii de interes pentru dumneavoastra. Pentru detalii suplimentare referitoare la Serviciul Clienti PrePay va recomand sa accesati adresa: http://www.orange.ro/prepay/clienti-ro.html
De asemenea, ca alternativa a Serviciului Clienti, site-ul www.orange.ro va sta la dispozitie cu toate caracteristicile produselor si serviciilor Orange.
Imi exprim speranta ca detaliile oferite va vor ajuta si ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.”

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Va multumim pentru comentarii. Dupa analizarea comentariilor, postarea dumneavoastra va fi postata.