Treceți la conținutul principal

Magazinul online - prezentare si descriere


02Ai o afacere bazata pe vanzarea de produse, insa in prezent te ingrijoreaza chiriile mari la spatii si astfel  ai ajuns la concluzia ca trebuie neaparat sa iti deschizi un site de vanzare online...Aici ai nimerit unde trebuie. MAGAZINUL ONLINE (sau asa numitele solutii E-commerce) este un nou tip de canal de distributie si livrare a produselor sau metoda de a lua produse de pârghie de la mass-media pe internet. Viteza foarte mare de transmitere a informatiilor, ale costurilor tehnologiei si proximitatea virtuala de clienti face din e-commerce o solutie convingatoare.   
 Statisticile arata ca mii de magazine electronice sunt deschise în fiecare an si din ce in ce mai multi cumparatori online se nasc pe web, ceea ce înseamna ca este o crestere a numarului portal-urilor web si site-uri de cumparaturi online. Justificarea pentru vanzarea de produse si servicii online: Avantajele eCommerce pe domenii de distributie stabilite si recunoscute sunt multe. Am dezvoltat o sinteza care va va ajuta, sa determinati oportunitatile disponibile daca veti opta pentru o solutie eCommerce:

  • Sporirea vizibilitatii de servicii si produse la nivel mondial.
  • Acesta va creste cu siguranta portofoliul dvs. de clienti
  • Scaderea costurilor în majoritatea tranzactiilor, din cauza fluxului de control mai bun
  • magazinul dvs. va fi 24x7 deschis pe tot parcursul anului.
  • Cos de cumparaturi mai vast
  • Cataloagele referitoare la produsele dvs.
  • Aceasta creste precum si îmbunatateste satisfactia clientilor, din cauza sistemului de urmarire a comenzii mai buna.
  • Reduce costurile de imprimare, deoarece cerinta este minima.
  • E-commerce-ul devine un obicei de a cumpara online, din cauza utilizarii pe scara larga a Internetului.
  • Testarea directa pe teren a tuturor produselor noi
  • Desfasurarea rapida a caracteristicilor de marketing
  • Masurarea mai precisa  înseamna ca puteti obtine un profit mai bun din urma investitiilor.
Aceasta lista neexhaustiva  se aplica pentru majoritatea sectoarelor. Totusi, daca nu puteti gasi detalii pe domeniul dvs. de activitate, consultantii nostri de contact si experti va vor oferi consiliere si ghida in domeniul dvs. pentru proiectarea site-ul dvs. si cerintelor de dezvoltare. Dupa ce ati citit numarul de avantaje suntem siguri ca veti opta, desigur, pentru o solutii eCommerce. Dar, înainte de a incepe activitatea online este bine sa faceti un stiudiu de piata pe nisa care va intereseaza. Preturile pentru realizarea unui website de tip eCommerce difera in functie de complexitate, insa echipa noastra de webdesign va ofera un magazin online cu Panou de administrare (Stocuri, vanzari, administrare clienti, introducere produse, etc.) la un pret incepand de la 950 ron net. Pretul include si suport de ajutor pentru administratorii panoului de administrare plus un bonus constand in introducerea de catre echipa noastra a categoriilor, a subcategoriilor si a  15 produse cele mai relevante dorite de dumneavoastra.
panou

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Serviciul Relatii cu Clientii – legatura rapida cu un operator

Va prezentam mai jos principalii operatori de telefonie din Romania si modalitatea cea mai rapida de a intra in conversatie cu un operator uman call-center. Vodafone Pentru a evita sa stai cu orele prin meniurile de la Vodafone iata scurtatura pentru a intra rapid in legatura cu un reprezentant: Formeaza *222 iar apoi scurtatura 12101 Exista si numarul de telefon de la sediul Vodafone: 0372 02 22 22 .Lu - Vi 8:00 - 22:00 | Sa - Du 8:00 - 18:00 De mentionat ca cei de la Vodafone au si un serviciu express sau premium contra unei taxe de 0,39 euro, insa avand in vedere ca un apel dureaza minim 3 minute.... *555 – serviciul expres prin care clientii Vodafone pot contacta Departamentul de Relatii cu Clientii*555 este serviciul expres de Relatii cu Clientii pe care utilizatorii Vodafone persoane fizice il pot folosi pentru a intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv. Pentru clienti

Structura firului de par

Părul este o anexă a pielii, fiind compus din keratină – o proteină structurală rezistentă. Părul joacă un rol important în protejarea corpului, în special a scalpului, loc unde este cel mai dens. Părul este o trăsătură distinctivă a mamiferelor şi la oameni joacă un rol important în protecţia corpului de tra­umatisme, pierderea de căldură şi razele solare. STRUCTURA FIRULUI DE PĂR Părulare o structură complexă, alcătu­ită din fibre de keratină – keratină este o proteină structurală puternică ce se găseşte şi în unghii şi în stratul super­ficial al pielii. Fiecare fir de păr este alcătuit din trei straturi concentrice (circulare) de celule keratinizate (ce conţin keratină): medulara, corticala şi cuticula. Medulara (partea centrală) con­stă din celule mari ce conţin keratină moale, separate parţial de spaţii aeri­ene. Corticala, stratul mai consistent ce înconjoară medulara, constă din mai multe straturi de celule aplatizate, ce conţin keratină dură. STRATUL PROTECTO

Inventatorul Adi - Strungul electric handmade - 2020